Mieszkańcy Warszawy mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich osobiście i telefonicznie.
przyjdż do Punktu Obsługi Konsumentów przy ul. Canaletta 2
UWAGA: z związku z występującym stanem epidemicznym porady udzielane są WYŁĄCZNIE PO
WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TERMINU.
W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (22) 44 33 444 lub pod adresem konsument@um.warszawa.pl.
Zgłaszając się po poradę przynieś ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).
zadzwoń pod numer (22) 44 33 444
od poniedziałku do piątku: od godz. 8.00 do godz. 16.00.
Osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres porady@dlakonsumentow.pl
Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta.
Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się poniżej.
----------------------------------------------------------------------------------
Miejski Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji: