Miejski Rzecznik Konsumentów

Miejski Rzecznik Konsumentów

osobiście

Increase Normal Decrease
opublikowano: Środa, 30 Czerwca 2010 - 22:12, afilipowicz

Mieszkańcy Warszawy mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich w Punkcie Obsługi Konsumentów w siedzibie Miejskiego Rzecznika Konsumentów przy ul. Canaletta 2 w Warszawie w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy:
• w poniedziałki: od godz 8.00 do godz. 18.00,
• od wtorku do piatku: od godz. 8.00 do godz. 16.00.

W sprawach wymagających pogłębionej analizy porady udzielane są po wcześniejszym ustaleniu terminu.
W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (22) 44 33 444 lub pod adresem konsument@um.warszawa.pl.

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji:

  • wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które dokonały czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową. (art. 22 kodeksu cywilnego)
  • wyłącznie mieszkańcom Warszawy - dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl

 Zgłaszając się po poradę należy przynieść ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).