Miejski Rzecznik Konsumentów

Miejski Rzecznik Konsumentów

Odpowiedź Spółdzielczego Banku Rzemiosła i Rolnictwa w upadłości likwidacyjnej

Increase Normal Decrease
opublikowany: Wtorek, 14 Marca 2017 - 12:03, mkarczewski

Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie publikuje pismo syndyka Spółdzielczego Banku Rzemiosła i Rolnictwa w upadłości likwidacyjnej.

© www.andonwww.com fot. © www.andonwww.com

Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie wystąpiła do Pana Andrzeja Janusza Wrzesińskiego Syndyka masy upadłościowej Spółdzielczego Banku Rzemiosła i Rolnictwa w upadłości likwidacyjnej w Wołominie poruszając temat bardzo trudnej sytuacji prawnej przyszłych nabywców lokali mieszkalnych i domów jednorodzinnych związanych umowami deweloperskimi z deweloperami, którzy w ramach prowadzonych przez nich przedsięwzięć deweloperskich zawarli umowy o prowadzenie rachunków powiernicznych ze Spółdzielczym Bankiem Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie (obecnie w upadłości likwidacyjnej). Wystąpienie rzecznik popierało opinię prawną Zimmerman i Wspólnicy Sp.k., której interpretacja przepisów prawa upadłościowego, zdaniem rzecznik, była dla konsumentów korzystna.

Ze względu na szczególny charakter sprawy rzecznik zdecydowała o publikacji odpowiedzi syndyka.

Załączniki

  1. 1.
    Odpowiedź Syndyka Spółdzielczego Banku Rzemiosła i Rolnictwa w upadłości likwidacyjnej
    (plik: sbrirwul_-_odpowiedz.pdf, rozmiar pliku: 1216.45 KB)
    Pobierz