Miejski Rzecznik Konsumentów

Miejski Rzecznik Konsumentów

Aktualności

Czwartek, 17 Maja 2018 - 10:16
19 maja Miejski Rzecznik Konsumentów zaprasza do C.H. WOLA PARK

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, szukających bezpłatnej pomocy prawnej z zakresu praw konsumentów nie tylko w urzędzie, ale też poza jego murami Miejski Rzecznik Konsumentów m.st. Warszawy zaprasza do odwiedzenia Punktu konsultacyjnego

Czytaj dalej
Wtorek, 17 Kwietnia 2018 - 15:38
Miejski Rzecznik Konsumentów w Galerii Północnej
Wtorek, 17 Kwietnia 2018 - 14:59
Wyrok dotyczący spółki Polski Prąd i Gaz (dawniej: Polska Energetyka PRO)
Wtorek, 27 Marca 2018 - 16:20
Wesołych Świąt!

Zasady rozpatrywania wniosków

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela pomocy w sprawach o ochronę praw konsumentów po rozpatrzeniu wniosku konsumenta.

Wniosek powinien zawierać: opis istotnych  w sprawie okoliczności, wskazanie na czym - zdaniem wnioskodawcy - polega naruszenie praw konsumenta i czego oczekuje od przedsiębiorcy.

Do wniosku powinny być załączone kopie istotnych dla sprawy dokumentów.

Szczegółowe zasady przyjmowania i rozpatrywania wniosków znajdują się w odnośniku poniżej:

Wniosek o pomoc do Miejskiego Rzecznika Konsumentów można złożyć:

  • za pośrednictwem platformy EPUAP.
  • przesyłając skan wniosku z własnoręcznym podpisem i skanami dokumentów istotnych w sprawie na adres konsument@um.warszawa.pl.
    Wnioski przesyłane na inny niż wskazany adres nie będą rozpoznawane.

-------
Miejski Rzecznik Konsumentów nie udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela konsumentom – mieszkańcom Warszawy porad i informacji telefonicznie pod numerem telefonu:

(22) 44 33 444 

od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00

Mieszkańcy Warszawy mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich w Punkcie Obsługi Konsumentów w siedzibie Miejskiego Rzecznika Konsumentów przy ul. Canaletta 2 w Warszawie w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy:
• w poniedziałki: od godz 8.00 do godz. 18.00,
• od wtorku do piatku: od godz. 8.00 do godz. 16.00.

W sprawach wymagających pogłębionej analizy porady udzielane są po wcześniejszym ustaleniu terminu. W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod nr (22) 44 33 444 lub pod adresem konsument@um.warszawa.pl.

Kontakt

Miejski Rzecznik Konsumentów
w Warszawie
ul. Canaletta 2
00-099 Warszawa
tel. (+48) 22 44 33 444,
fax (+48) 22 44 33 470
e-mail: konsument@um.warszawa.pl
Godziny pracy:
Poniedziałek: 8.00 – 18.00
Wtorek-piątek: 8.00 – 16.00