Miejski Rzecznik Konsumentów

Miejski Rzecznik Konsumentów

Aktualności

Piątek, 6 Grudnia 2019 - 10:28
Rzecznik Konsumentów włączył się do sprawy o nieważność kredytów frankowych

Miejski Rzecznik Konsumentów w m.st. Warszawie wstąpił po stronie konsumentów i za ich zgodą do toczącego się postępowania przed Sądem Okręgowym w Warszawie.

Czytaj dalej
Wtorek, 1 Października 2019 - 13:09
Dzień Seniora w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - Zdrowi, bezpieczni, aktywni
Czwartek, 26 Września 2019 - 09:49
Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie zaprasza na JARMARK KREATYWNOŚCI
Czwartek, 19 Września 2019 - 13:25
Wcześniejsza spłata kredytu. Ważne dla konsumentów orzeczenie TSUE C-383/18.

Zasady rozpatrywania wniosków

Miejski Rzecznik Konsumentów występuje do przedsiębiorców w sprawach o ochronę praw konsumentów po rozpatrzeniu wniosku konsumenta.

 

Wniosek powinien zawierać:

  • opis opis istotnych  w sprawie okoliczności faktycznych
  • wskazanie na czym polega naruszenie praw konsumenta
  • wskazanie czego wnioskodawca oczekuje od przedsiębiorcy.  

Do wniosku powinny być załączone kopie istotnych dla sprawy dokumentów.

Mieszkańcy Warszawy mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich: 

  • OSOBIŚCIE w Punkcie Obsługi Konsumentów
    przy ul. Canaletta 2 w Warszawie,
    lub 
  • TELEFONICZNIE pod numerem (22) 44 33 444.

Miejski Rzecznik Konsumentów nie udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kontakt

Miejski Rzecznik Konsumentów
w Warszawie
ul. Canaletta 2
00-099 Warszawa
tel. (+48) 22 44 33 444,
fax (+48) 22 44 33 470
e-mail: konsument@um.warszawa.pl
Godziny pracy:
Poniedziałek: 8.00 – 18.00
Wtorek-piątek: 8.00 – 16.00